Het heeft even geduurd, maar de top is af, nu ja, bijna dan, alleen de zijkanten nog gelijkmaken, en dan kan er gesandwiched worden.
Ben blij met het resultaat, dus binnenkort weer verder met het afmaken.
It took a while, but the top has been finished, only along side, hast to be finished.
Like the pattern very much,made by Linda Collins.
Tot de volgende keer, fijn weekend toegewenst!
Groetjes van Tilly
Ben blij met het resultaat, dus binnenkort weer verder met het afmaken.
It took a while, but the top has been finished, only along side, hast to be finished.
Like the pattern very much,made by Linda Collins.
Tot de volgende keer, fijn weekend toegewenst!
Groetjes van Tilly
Geweldig ! Mooi hoor :o) net kettingen met vallende sterren.
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend ook :o)
Geweldig , hoe ga je de zijkanten recht maken? Lijkt me best moeilijk.
BeantwoordenVerwijderenJullie ook fijn weekend.
Prachtig geworden met die zachte lieve kleuren.
BeantwoordenVerwijderenWel jammer dat er een stuk van de sterren af gaat als je de randen gelijk maakt, want ik neem aan dat je die gewoon afsnijdt?
We zien wel hoe hij gaat worden als de top gedubbeld is.
Groetjes,
Floor
Prachtige top, succes met het quilten!
BeantwoordenVerwijderenPrachtig,mooie kleuren ook !
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Patricia
Supermooi is hij geworden, de bijna-affe top van je Strawberry Fields! Nu is heel goed te zien, hoe interessant het patroon is, en hoe goed de rode verticale blokjes eruit springen. Prachtig!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Ageeth.