vrijdag 20 oktober 2017

strawberry fields -vervolg

Het heeft even geduurd, maar de top is af, nu ja, bijna dan, alleen de zijkanten nog gelijkmaken, en dan kan er gesandwiched worden.


Ben blij met het resultaat, dus binnenkort weer verder met het afmaken.






It took a while, but the top has been finished, only  along side, hast to be finished.


Like the pattern very much,made by Linda Collins.



Tot de volgende keer, fijn weekend toegewenst!

Groetjes van Tilly

6 opmerkingen:

  1. Geweldig ! Mooi hoor :o) net kettingen met vallende sterren.
    Fijn weekend ook :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig , hoe ga je de zijkanten recht maken? Lijkt me best moeilijk.
    Jullie ook fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden met die zachte lieve kleuren.
    Wel jammer dat er een stuk van de sterren af gaat als je de randen gelijk maakt, want ik neem aan dat je die gewoon afsnijdt?
    We zien wel hoe hij gaat worden als de top gedubbeld is.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige top, succes met het quilten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig,mooie kleuren ook !
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi is hij geworden, de bijna-affe top van je Strawberry Fields! Nu is heel goed te zien, hoe interessant het patroon is, en hoe goed de rode verticale blokjes eruit springen. Prachtig!
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen