Fijne paasdagen toegewenst! Happy Easter!
Ondertussen is ook vogeltje nummer 10 afgekomen, ben erg blij met alle verschillende achtergronden, zou het zelf niet verzonnen hebben, maar het geeft het net iets extra's.
And this is bird no.10 of the BOM of Irene Blanck. Busy at this moment to prepare the two last birds, so I can start with applique.
Ben bezig om de laatste 2 blokken voor te bereiden, zodat ik ze kan appliqueren.
Gisteravond is het borduurtje afgekomen van Dany. Ben echt een fan van haar ontwerpen.
Nu nog een kussentje van maken, en dan is het af.
Yesterday evening finished the embroidery, after a design of Dany, love it very much. Just to make a little pillow of it.
Fijne paasdagen toegewenst! Bonne fete de Paques pour tous.
Groetjes van Tilly
Ondertussen is ook vogeltje nummer 10 afgekomen, ben erg blij met alle verschillende achtergronden, zou het zelf niet verzonnen hebben, maar het geeft het net iets extra's.
And this is bird no.10 of the BOM of Irene Blanck. Busy at this moment to prepare the two last birds, so I can start with applique.
Ben bezig om de laatste 2 blokken voor te bereiden, zodat ik ze kan appliqueren.
Gisteravond is het borduurtje afgekomen van Dany. Ben echt een fan van haar ontwerpen.
Nu nog een kussentje van maken, en dan is het af.
Yesterday evening finished the embroidery, after a design of Dany, love it very much. Just to make a little pillow of it.
Fijne paasdagen toegewenst! Bonne fete de Paques pour tous.
Groetjes van Tilly
Geweldig jouw vogeltjes. Pas maar op dat die twee schattige poezen achter de vogeltjes aan gaan. π Gezellig Paasweekend ! π·π·π·π·π·π£π₯π£π₯
BeantwoordenVerwijderenJe vogeltjes worden prachtig en wat een lief orduursel. Jullie ook hele fijne Paasdagen, hopelijk is het bij jullie beter dan hier, koud , regen en toch af en toe zon. Groeten Tiny
BeantwoordenVerwijderenPrachtig vogeltje. Heerlijk om blokken voor te bereiden, was ik net ook aan het doen.
BeantwoordenVerwijderenFijne Paasdagen
Lekkere eitjes mooie vogeltjes en lieve poesjes.
BeantwoordenVerwijderenWens je hele fijne Paasdagen toe.
Groeten
Marga
Ach wat een lieve poesjes zie ik daar op de foto.
BeantwoordenVerwijderenLijkt wel of ze een strikje om hebben, ze gaan zeker een avondje stappen :-)
Weer een lief vogeltje klaar. Inderdaad maken die verschillende achtergrond stofjes het wel spannend.
Groetjes,
Floor
Heel leuk jouw vogeltjes.
BeantwoordenVerwijderenZo gezellig bovenaan je blog met zijn allen.
Ook het borduurwerk ziet er mooi uit, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Nog fijne paasdagen.
Groetjes Marja
π£π£π£
Heb een flinke "blog-lees-achterstand" door wat drukke Paasdagen, maar toch nog even genoten van jouw blogje met al het moois! Wat super, je geappliceerde vogels, en dat borduurtje is ook beeldschoon! Ik hoop, dat je fijne Paasdagen hebt gehad.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Ageeth.