zaterdag 20 augustus 2016

Birdie 3

Hier weer een klein berichtje van me, ben toch wel een beetje vakantie aan het vieren, de afgelopen weken is het meer dan 30 graden geweest, en vandaag voor het eerst een beetje een donkere dag.

De dagen zijn dan weer gevuld met andere dingen,oa een kleine kat uitlaten en in de tuin werken.


Maar vogeltje drie is ook af gekomen, een vrolijk vogeltje al zeg ik het zelf.



The last weeks the temperature was very sunny,so no sewing time. Just enjoyed the weather.
But bird 3 has been finished,looks like a sunny bird.

Think the next one will not wait  very long, is waiting to fly from the fabric.

 Hier nog een aantal bloemen foto's uit de tuin.




And some flowers of the garden.



Wish you all a nice and sunny day!


Groetjes van Tilly

4 opmerkingen:

  1. Vrolijke flierfluiters maak je ervan, Wat een deugiet is je kleine poes, wel een schat zo te zien. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am loving your birds. Beautiful flowers too. Happy Stitching from me in Ottawa, Canada.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die kleurige vogeltjes, die bom is heel leuk heb ik gezien.
    Mooie rozen,en de hortensia staat er bij jou mooi kleurig bij, hier is het niet veel dit keer.
    Groetjes Patrici

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, hier gaat het deze week ook eindelijk zomer worden op de valreep, 30 graden!
    Je vogeltje 3 is inderdaad super vrolijk geworden!
    Dat je Hortensia er nog zo mooi bij staat is een wonder met die warmte.

    BeantwoordenVerwijderen