dinsdag 5 april 2016

Aan de engelse mandjesquilt wordt ook nog steeds gewerkt, het gaat allemaal niet zo snel,
maar ik ben aan de laatste kant bezig, en als dat af is is deze rand helemaal af.

Still working on the English basket quilt. 
slow but steady. Now started  at the 4th side of the border. when all is appliqued, will show the result.

De sterren en hexagonnen worden eerst provisorisch vastgeplakt, en daarna vastgezet door needle turn applique.
Zodra alles vast zit, zal ik de quilt nog een keer showen.













En ondertussen heb ik ook wat hexagonnen voorbewerkt, een heerlijk tussendoortje, wat je makkelijk op de bank kan doen.
Meanwhile prepared some glorious hexagons, it is nice to work on these in the evening.


En het wordt ook echt lente hier, onze mini abrikoos  krijgt al bloesem, het boompje is nu twee jaar oud en heeft de winter overleefd.



Our little apricot is blooming,for the first time, the little tree is 2 years old and survived the winter.



Fijne dag toegewenst,  Have a nice day!

Groetjes van Tilly

3 opmerkingen:

  1. Het lukt weer, je mandjes worden prachtig, ben heel benieuwd naar de hele quilt.
    Heerlijk die hexagonnetjes maken, straks buiten , echt een frobel werkje.
    Dat wordt abrikozenjam maken deze zomer đŸ˜€đŸ˜€ maar wel goed dat hij begint uit te botten.
    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi wat ik zie. Ben ook erg benieiwd naar het geheel straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi werk-in-wording laat je zien. Ik word blij van de mooie kleuren. De natuur is mooi op haar eigen manier. De bloesem in je abrikozenboompje is prachtig! En straks met je werkstukken lekker buiten in de zon :-)

    BeantwoordenVerwijderen