maandag 14 september 2015

English baskets

De tweede rand zit eraan,alle bloemenmandjes zitten nu vast aanelkaar.

Het is een bonte parade van bloemen maar heel leuk om te zien,weer iets heel anders.



The 2nd border has been finished, have to alter some bases of the baskets to get them into a straight line.

Really like the colors.






some details














nog wat details











Nu de volgende rand,hierop komen hexagonbloemen,sterren en harten, dus eerst maar voorbewerken.


The next border will be full with hexaflowers,stars and hearts, so lot to do.



En de nieuwe agenda is ook weer ontvangen van Quiltmania vol met mooie quilts.




Wens iedereen een fijne dag /have a nice day.


Groetjes van Tilly


5 opmerkingen:

  1. Hij is gewoon PRACHTIG!!!!! en wat een geweldige agenda . Bestel je die bij Quiltmania? Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je engelse mandjes Prachtig. Zulke mooie kleuren. Geweldig gewoon. ben erg benieuwd naar het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en ook zo'n mooie kleuren. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie al leuk !!

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat indrukwekkend, zo al je English baskets aan elkaar, met de rand ertussen! Het wordt gewoon een top-quilt!!!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen