Daar hangt Auntie aan de waslijn. Het middenstuk is af, en ik vind het altijd prettig om dan de lijmresten en potloodstrepen eruit te spoelen. Hierna kan ik ook na het strijken het middenstuk beter op maat snijden.
Aan de zijkant hangen de eerste randen, die zijn iets donkerder van kleur. Ben helemaal blij met het resultaat.
Rinsed out all the glue and pencilmarks, and the middle piece has been finished.
Now have to square the middelpiece and start to attach the first border.
Like the used colors and I am really happy with the result.
Ook 5 mandjes zijn uitgespoeld en kunnen hierna op maat gesneden worden.
Nog 5 mandjes te maken.
Also 5 baskets are rinsed out, and can be blocked. Still 5 to go.
En de meisjes zijn helemaal blij op hun zomer adres, samen gezellig in de boom.
And the kitties are happy together in the tree.
Groetjes van Noortje en Mimi.
Fijne dag vandaag/Have a nice day!
en ook groetjes van Tilly
Aan de zijkant hangen de eerste randen, die zijn iets donkerder van kleur. Ben helemaal blij met het resultaat.
Rinsed out all the glue and pencilmarks, and the middle piece has been finished.
Now have to square the middelpiece and start to attach the first border.
Like the used colors and I am really happy with the result.
Ook 5 mandjes zijn uitgespoeld en kunnen hierna op maat gesneden worden.
Nog 5 mandjes te maken.
Also 5 baskets are rinsed out, and can be blocked. Still 5 to go.
En de meisjes zijn helemaal blij op hun zomer adres, samen gezellig in de boom.
And the kitties are happy together in the tree.
Groetjes van Noortje en Mimi.
Fijne dag vandaag/Have a nice day!
en ook groetjes van Tilly
Prachtig geworden, je middenblok van Auntie Green! En je bent echt ijverig geweest, met ook nog eens de blokken voor de mandjes erbij.
BeantwoordenVerwijderenDe poezenmeisjes zijn flink gegroeid en hebben het zo te zien heerlijk naar hun zin daar! Veel plezier verder met Auntie Green; ik ben nu al benieuwd naar het vervolg.
Groetjes van Ageeth
Wat mooi is het al, je middenblok.
BeantwoordenVerwijderenEn je mandjes hangen daar leuk aan de waslijn :-)
Het is echt genieten daar voor Mimi en Noortje , heel spannend allemaal geloof ik :-)
Groetjes Patricia
Wat een mooi blok is het geworden en gezellig al die mandjes aan de waslijn. Fijn dat Mimi en Noortje het ook zo naar hun zin hebben, hier is het nog steeds niks, dus ben wel een beetje jalours op jou mooie weer (lol)
BeantwoordenVerwijderen