dinsdag 12 mei 2015

Zonnige dagen

Het is prachtig weer ,en dan kom ik er niet aan toe om te bloggen, maar ik kan  al de vorderingen van Auntie Green laten zien.

Het ziet er nogal gekreukt uit, in werkelijkheid is dat ook zo, maar als alles vast zit,gaat het strijkijzer eroverheen. Alle blaadjes van het medaillon zitten vast en de eerste takjes en bloemen zijn ook gedaan.


The fabric underground is quite crushed, but when everything is sewed, will ironing all.
All the leaves of the medaillon are  sewed,and also the left flowers with twigs.



Het werkt best verslavend, vind het leuk om met zoveel verschillende kleuren te werken.

It is a bit addicting,like to work sith all kind of different colors and fabrics.





Tijdens de workshop zijn deze boeken nog mee naar huis gegaan,
Geweldige bronnen van inspiratie, de quilt op de cover van het boek Millefiori 2 vind ik wel heel rg mooi gemaakt.

During the workshop found these books which came home with me.


En nog wat foto's van mijn tuin, alles bloeit en ziet er prachtig uit, en de katten genieten van het warme weer.


And some pics from my garden and the kitties.








Fijne dag toegewenst/Have a nice day!


groetjes van Tilly

3 opmerkingen:

  1. Hij wordt inderdaad heel kleurrijk, ziet er prachtig uit. Heb je de katten nog vast of mogen ze nu los lopen? Wat bloeit je tuin mooi!!Mooie foto's. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I picked up the first book, but have no started it yet. Love looking at it and also enjoy all the colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat verslavende is herkenbaar en dat kreuken ook. Ik had de top eergister mee naar een verjaardagsvisite. Omdat het vorige week wat kouder was, ben ik weer verder gegaan met handquilten maar na dat weer van gisteren is dat wel even over.
    Mooie tuin, geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen