dinsdag 18 november 2014

Regiodag

Afgelopen zaterdag ben ik naar de regiodag geweest in Berkel. Er zijn niet zo veel foto's gemaakt, maar hier zijn een aantal quilts van de show en tell.


Last week visited the Quilters quild, there were some nice quilts to see.



Vind de tumbling blocks erg mooi gmaakt


Log cabin methode


Verwerking van panels.















Alle vierkantjes waren geborduurd, mooi om te zien.
Afbeeldingen van New York.





En er was ook een werkje om te maken. Zodra het af is zal ik het tonen.

 With the help of stamps from Dorry made this, when finished will show it.


Dorry van Quilt it en Dotty, (klik)ook aanwezig liet ons haar stempels gebruiken, erg makkelijk om zo inelkaar te zetten.



En bij Dorry stof gevonden voor de eerste bies van de bloemenquilt.

Found fabric for the first border of my flowerquilt.


Ook  Carol Cox (klik)was aanwezig en hier wat Japanse lapjes gevonden voor een toekomstig projekt.



















En Ans Schippers (klik)hield een lezing over haar quilts en alle verhalen die erbij horen.


Famous quilter Ans Schippers showed some of her quilts with all the stories behind them.
















De dag was perfekt georganiseerd alle lof voor Nancy en Lia van het Quiltersgilde.



Fijne dag vandaag/Have a nice day.


groetjes van Tilly



2 opmerkingen:

  1. Je laat veel moois zien. het ziet eruit als een leuke en gezellige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie quilts , en mooie stofjes heb je gekocht. Altijd gezellig zo'n dag.
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen