vrijdag 8 augustus 2014

fleurs


Na al die randjes borduren, en nog niet helemaal bij,

wilde ik toch weer iets patchen.


Uit het boek Millefiori quilts heb ik dit patroon gehaald. Omdat ik nog een aantal incomplete jellyrolls heb liggen, lijkt me dit een perfekt patroon om mijn voorraad  een beetje te minderen.


En wat een leuk patroon is het, kan niet meer stoppen, alle randjes zijn vergeten.


After all the embroidery, just wanted to sew something.

And found a perfect flower pattern in the book Millefiori quilts. I have several incomplete jelly rolls which are perfect for these flowers, and no paper piecing and glue. Just sewing.

The flowers will be connected with an inner cross.



Ga nog even verder, heb er nu 10 af, heb er ongeveer 100 nodig voor een lap quilt.



So going back to my sewing room, finished 10, need approx. 100 for a lap quilt.








Fijne dag vandaag,ook namens Minette en Nora, Have a nice day and greetings of Minette and Nora.


groetjes van Tilly

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn deze bloemen leuk
    en je poezen enig
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bloemen je bent nog wel even bezig om er 100 stuks te maken. Wat een lieven foto van je poezebeesten. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zijn wel erg leuke bloemen,.. heb ik nog niet eerder gezien,..
    Veel plezier met het maken en een leuk idee 0m dit met de restlapjes van de pakketjes te doen,..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zeker een erg mooi en leuk bloemenpatroon, dat straks een hele vrolijke quilt gaat opleveren! Veel plezier met de volgende bloemetjes.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk patroon en wat een mooie bloemen.
    Veel plezier met maken!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen