Tussen de bedrijven door zijn er deze week sterren gemaakt , en alvast 2 halve cirkels klaar,
nog 2 te maken, en dan kan ik beginnen met de kwart cirkels.
Made all the stars for the 4 half circles and finished already 2 half ones.
De blokken worden on point gezet zodat er halve en kwart cirkels nodig zijn.
As the blocks will set on point need to make 4 half and 4 quarter blocks.
En een begin gemaakt met blok 5 van de AWS, voor deze keer heb ik plakvlies gebruikt om het eens uit te proberen, maar vind het geen succes, want het plakt enorm, moet er behoorlijk aan trekken om het er weer vanaf te halen, vooral voor kleinere stukjes werkt het niet. Ook weer wat geleerd. (en ik vind het gewoon niet fijn om in de achterkant te knippen.
Started with block 5 of the AWS, used adhesive fleece, but by removing have to tear by force, so do not like it. Ordered the was and go of CT Publising and will give it a try.
Heb nu het wash and go vlies besteld van CT Publishing,(het Floriani vlies is nergens te koop,uitverkocht) dus ga ik dat binnenkort ook eens uitproberen.
En anders ga ik weer op de vertrouwde manier verder, gewoon tekenen en een klein beetje lijm.
En nog een foto van de dames, Minette bezig met haar speelgoedmuis, en is wazig door de snelheid en Noortje kijkt toe.
And a little picture of the ladies, Minette is playing with her toy mouse and Noortje is watching.
Wens iedereen een fijne dag en week toe/ Have a nice day and a good week
Groetjes van Tilly
Je sterretjesblokken worden echt heel erg mooi! En wat fijn, dat jij dat plakvlies ook hebt uitgeprobeerd, want eerlijk gezegd had ik ook al zo mijn bedenkingen, en dan met name voor die kleine stukjes. Ben benieuwd hoe de andere soort je gaat bevallen, want die ken ik nog niet. Veel plezier met de kleine meisjes!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Ageeth
Je sterren worden heel mooi, en dat vlies wat je nu besteld heb gebruik ik ook bij de LE en bevalt prima. Succes ermee. Groeten Tiny
BeantwoordenVerwijderenWat een werk Tilly , maar het zal wel mooi worden
BeantwoordenVerwijderenEn wat een moppies
Groetjes uit Zweden
I assume you are hand piecing These would be hard to sew on a machine.
BeantwoordenVerwijderen