zondag 25 mei 2014

Gelukt!



Het is weer even geleden vanaf eht laatste blogje, maar ik was druk met het quilten van Jane tussen de bedrijven door. En ja alle blokken en punten zijn nu doorgequilt. Het was een werk, maar de quiltsteekjes worden ook steeds kleiner en netter.  Zo'n baby Jane is een quiltcursus op zich, heel veel van geleerd .


Nu nog de schulprandjes maken en dan kan baby Jane definitief op bed liggen als een heuse diva.


It took a while but all the blocks and kites are quilted and I am so happy that it is done!

Now only have to make the scallops and the bias for the border, and after that she can proudly 
show her blocks on the bed.



En de nieuwe duimvingerhoed werkt perfekt, en de oude laat ik repareren dan heb ik er nog een op reserve.


And the new thumbthimble is working perfectly, the old one will be repaired, so after that I will have one on stock.

Wens iedereen een zonnige zondag toe, have a nice sunny sunday!


Groetjes van Tilly

7 opmerkingen:

  1. Prachtig !
    Groetjes en een fijne zondag.
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar moet ik nou echt diep van zuchten... Wat een pracht van een quilt is jouw Baby Jane toch al, terwijl ze nog niet eens helemaal af is. Ze is nu al een diva, hoor. Veel plezier met de laatste steekjes.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prestatie. Geweldig ze is prachtig geworden. Veel plezier hij het laatste stukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwh!!!!! Dat is prachtig geworden
    .Een plaatje op je bed. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een pracht van een Baby Jane, zo mooi!!!! Wat een werk toch dat quilten, maar nog even, dan is alle leed geleden...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echt kunststuk prachtig!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just fantastic.I`m still playing with mine!

    BeantwoordenVerwijderen