dinsdag 31 december 2013

Happy New year !!!!!!!!!!!!!!!!


Wens al mijn bloglezers een gezond, gelukkig en creatief 2014 toe, dat we weer mogen genieten van elkaars creaties.



Wish all my blogreaders a healthy, happy and creative 2014, and that we for the year coming will enjoy of
our quilting creations.

Je vous souhaite a mes lectrices de mon blog une  bonne anneé avec beaucoup de santé, joie et creativité.
Et beaucoup de plaisir avec  nos projéts en 2014.



Groetjes van Tilly

5 opmerkingen:

  1. Ook voor jou en familie een heel goed gezond en creatief 2014.
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jullie een gelukkig en creatief nieuw jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig Nieuwjaar, met veel liefde geluk en gezondheid en creativiteit groetjes vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tilly, wij wensen jou en je familie een schitterend en cratief 2014 toe. Ik blijf jouw blog met veel plezier volgen

    BeantwoordenVerwijderen