vrijdag 6 september 2013

Jippie



De zonnenbloemen die ik gezaaid heb, een beetje laat , maar zijn toch nog uitgekomen. Vind ze altijd zo vrolijk staan.

The sunflowers are finally blooming, like them so much, they cheer you up.

Gisteren was het hier nog 36 graden, maar vandaag is de omslag, naar koeler weer, en het onweert nu.

Yesterday it was 36c celc. but today it is raining and a bit of lightening and back to 16c celc.

Ik ben helemaal blij, had namelijk het patroon verkeerd gelezen, en niet genoeg stof meer voor de sashings...............(en ja alle 63 hengsels van de mandjes zitten vast, )


I am very happy had a shortage of background fabric for the sashings and the stars, but found them at the fat quarter shop.


Even gesnuffeld op internet en bij toch wel een van mijn favoriete shops Fat quarter shop gelukkig de achtergrondstof gevonden , een klein beetje geler,maar nauwelijks verschil.

Dus kan weer achter de naaimachine gaan zitten om de sashings en sterren te maken.

So ready for the sewing maching.


Wens iedereen een fijn weekend toe.

Have a nice weekend.
groetjes van Tilly

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je dezelfde stof nog hebt kunnen kopen. Mooie bloemen. Hier nu ook onweer en regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is het net (16.00 uur) begonnen met regenen, maar het valt mee...
    Gelukkig heb je dezelfde stof nog te
    pakken kunnen krijgen, want het wordt wel een heel mooie quilt.
    Jij ook een fijn weekend en groetjes
    van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was ook warm hier, maar nu zit er een dikke bui, ik hoor het onweer al. Gelukkig dat je nog stof erbij gekregen hebt. En geniet van je mooie zonnebloemen. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi hé die zonnebloemen, bij ons staan ze ook, ik wordt er altijd vrolijk van! Leuk worden je mandjes en gelukkig dat je nog stof vond om verder te gaan. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen