Vorige keer liet ik de templates zien van het eerste mandje, en ja toen kon ik niet meer stoppen,
wilde toch eens even zien hoe het zou worden.
Last time showed the templates, and then there was nog hold, would like to see how it will be with the fabrics.
Eerst nog wat bias tape gemaakt voor het hengsel en de steeltjes.
First made some bias tape for the basket and the flowers.
| Basket 1 |
And this is my first basket, it is really a great pleasure to make it. the block as around 8,5 inch.
It is like embroidery with fabrics.
En hier is bloemenmandje nummer 1, ontzettend gepriegel,maar erg leuk om te maken, lijkt op borduren met stof.
Nu weer verder met mijn bloemetjes van de Floral Beauty quilt, zal in de loop van de week de volgende 4 bloemen showen.
Fijne zonnige dag toegewenst/ Have a nice sunny day!
Het wordt heel mooi. Ik houd van dit soort patronen.
BeantwoordenVerwijderenPrachtig, je eerste mandje! Wat een
BeantwoordenVerwijderenmooie stofkeuze heb je, en zo netjes
geappliceerd! Ik kan me zo voorstellen, dat je nu helemaal niet
meer te houden bent en snel verder
wilt! Veel applicatieplezier!
Groetjes van Ageeth
Wat ontzettend mooi. Je gebruikt mooie kleuren.
BeantwoordenVerwijderenWauwhh!!! mooi hoor.!!
BeantwoordenVerwijderenMooi mandje!
BeantwoordenVerwijderenzonnige dag,
groetjes van Marijke
Wat schitterend Tilly kan me voorstellen dat je meteen aan de slag wou
BeantwoordenVerwijderenFijne handwerk week groetjes Joke
Mandje 1, geweldig mooi, wil ik zo graag deze quilt maken, is jouw achtergrondstof bruin?
BeantwoordenVerwijderenMaar eerst moet ik de yoko saito huisjes afmaken
Ik ga jouw blog volgen en wacht met spanning af op je 2e mandje.
Groetjes Christine.