woensdag 14 december 2011

Life is Beautiful

Het begint  een beetje op te schieten, alweer 6 blokjes af van de LIB quilt, en nog 6 blokjes te gaan, wie weet gaat dit nog lukken voor dit jaar.
Finished again 6 blocs of the Lib quilt, so still 6 to go, perhaps I will succeed to finish the stitchery this year. And begin to think about the quilt.

Hier zijn de foto's van de blokjes:

Ik weet nog niet hoe ik de quilt ga maken, misschien kom ik nog op een ander idee  om meer ronde vormen in de quilt te brengen. suggesties zijn welkom.


Fijne dag vandaag/ Have a nice day!
Tilly

8 opmerkingen:

  1. Het is toch een geweldige quilt, al die geborduurde blokken. Ze zijn heel mooi geworden. Nu heb ik hem nog nooit helemaal af gezien, her en der komen de geborduurde blokken voorbij, maar is het misschien iets om met het dronkemanspad te verwerken? Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn mooi geworden en wat gebruik je mooi garen voor de stitcheries.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het blijven leuke stitchery's, soms vind ik het jammer dat de mijn af is......:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke en mooie stitcheries zijn het
    geworden; vind je kleurkeuze ook heel
    fraai. Lijkt me een heerlijk werkje
    om te doen, zo onder de Kerstboom of
    zo... Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn harstikke mooi geworden Tilly.

    Gr. Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het blijft een geweldig patroon. Begrijp ik het goed dat je maar 12 blokken gaat maken? Hoe kun je kiezen uit al die prachtige spreuken?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Birgitte, ik moet er nu nog 6 maken en dan zijn alle 32 blokken af. Alle blokken die af zijn zie je links in ht album staan.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tiny, lijkt me een leuk idee om een dronkemanspad te maken, ga er nog even verder of nadenken.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen