zaterdag 29 oktober 2011

Henrietta top finished


Zo ben weer terug in blogland, na  ruim 4 liter verf, zijn alle luiken en deuren weer geverfd en kan het weer de winter in. We hebben nog een stuk dak gerenoveerd, dus alles zal droog blijven.

Tussen de bedrijven door heb ik alle blokken aanelkaar gezet en de 3 borders eraan vastgemaakt. Alle kraaien zitten op de randen,het is een vrolijke boel geworden. Volgende is om de quilt door te gaan quilten, dit zal met de naaimachine gebeuren,dan kan ik Henrietta binnenkort ophangen. Het lijkt of the quilt scheef is, maar dat is echt niet zo, hangt provisorisch aan de "kittens tale"".


After painting all the doors and the windowcovers, 4 liters, and renovated  4 meters of rooftop, am I  back in blogland.

Would like to show off the Quilttop of Henrietta Whiskers, designed by Bunny Hill. Assembled all the blocks and made 3 borders. The crows are flying  over the borders. The quilt is really straigth but is hanging  a bit poorly on the wall. Just fore making a picture.


Have a nice weekend/ Fijn weekend toegewenst!

Tilly

5 opmerkingen:

  1. Tilly het is een heel gezellig mooi quiltje geworden. Vind je kleuren prachtig . Fijn dat het dak nog gemaakt is, dan kan ook in Frankrijk de winter komen.
    Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd de top is af, ziet er erg leuk uit, succes met quilten.

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij mooi geworden, erg leuk ook al die kraaien hier en daar. Veel plezier met quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met deze mooie en leuke top.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. precioso ,enhora buena.ESPAÑA.

    BeantwoordenVerwijderen