Vandaag laat ik nog 2 blokken zien van de cursus foundation piecing. Dit zijn geschakelde vierkanten of beter in het engels Interlocked squares. Gemaakt met behulp van freezer paper.
Today I will show 2 blocks. first is a block called interlocked squares, made with the help of freezer paper. It is really a puzzle, but nice to do.
De volgende is een 8-puntige ster, ook gemaakt met freezer paper.
Next one is a 8 pointed star, made with freezer paper.
At now I am a bit behind schedule have to make 6 more and will show them when finished.
Bye for now.
Ben een beetje achter op schema, moet nog 6 blokjes maken, zodra er iets af is, zal ik het showen op het blog.
Fijne dag vandaag/ Have a nice day!
Tilly
Today I will show 2 blocks. first is a block called interlocked squares, made with the help of freezer paper. It is really a puzzle, but nice to do.
De volgende is een 8-puntige ster, ook gemaakt met freezer paper.
Next one is a 8 pointed star, made with freezer paper.
At now I am a bit behind schedule have to make 6 more and will show them when finished.
Bye for now.
Ben een beetje achter op schema, moet nog 6 blokjes maken, zodra er iets af is, zal ik het showen op het blog.
Fijne dag vandaag/ Have a nice day!
Tilly
Je schrijft dat je een beetje achter loopt. Nou ... in mijn ogen ga je als een trein. Zo leuk al die verschillende technieken. Daar doen ze in mijn quiltclubje niet aan. Moet toch maar wat boekjes kopen.
BeantwoordenVerwijderenJa net wat Dorothé schrijft achterlopen je gaat inderdaad als een speer, en ze worden mooi. Ga je er een quilt van maken? Zoals je ziet kan ik ook weer een berichtje bij je plaatsen. Ik heb mijn Blogger op ,aangemeld blijven, staan, en dat moet niet. Groet Tiny
BeantwoordenVerwijderenbedankt voor de reacties. Rond deze tijd zou ik nog 6 blokken af moten hebben, maar dat is er door het mooie weer niet van gekomen, dus ga er gewoon mee verder, ze worden alleen steeds ingewikkelder, maar is ook weer een uitdaging.De bedoeling is dat er inderdaad een quilt van gemaakt gaat worden, dus wordt vervolgd. Voor Dorothé; de cursus wordt gegeven door Jane Hall een expert op het gebied van foundation piecing, er zijn diverse boeken van haar uitgegeven.
BeantwoordenVerwijderenLeuk dat je weer kan reageren Tiny, zie je opmerkingen graag komen. groetjes beiden.
Ontzettend mooi, die bovenste!
BeantwoordenVerwijderenAchter lopen nou ik vind je nogal snel gaan, de bovenste vind ik een erg leuk patroon.
BeantwoordenVerwijderenSucces met de volgende!!
Groeten Miny
Mooie blokken heb je gemaakt, zo zie je maar weer zelf heb je het idee dat het niet snel genoeg gaat ( tijd, tijd, tijd hè) en je blog lezers vinden dat je als een speer gaat.
BeantwoordenVerwijderenSucces met het volgende blok ! ! !
Fijn weekend Hennie.
Ze zijn erg mooi geworden. En succes met het inlopen van je schema.
BeantwoordenVerwijderen