Het was zulk lekker weer afgelopen week, dus heb ik mijn loopschoenen weer eens aangetrokken, en het ging fantastisch, ruim 4 jaar na een meniscus operatie kan ik weer 1,5 uur lopen, nog maar 1 maal per week, maar het begin is er weer, vandaar dat er geen berichtjes kwamen,
maar de top van de cursus is af en bestaat uit 3 borders, de eerste is vrij simpel, eerst de zijkanten en daarna de bovenkant een rand van 2 inch. De 2e border is een checkerboard van 4 inch, was even puzzelen, maar is ook gelukt, en de 3e border moet met een y-naad in de hoeken, dan moet je wel heel erg lang nadenken hoe de liniaal gehouden moet worden, maar het is gelukt om een 45 graden-hoek te maken en ziehier het resultaat.
Last week there were no messages, it was beautiful weather so was gong to walk, 4 years after a knee operation finally could walk for 1,5 hour.
But the top of the quilt has been finished, had to make 3 borders 1st one was a butted one of 2 inch, the second a checkerboard of 4 inch and the last one has been mitered.
It took a while to realise how to handle the ruler for the 45 degrees, but finally everything was ok.
So can bat the top and going to quilt.
Have a nice day/ fijne dag vandaag!
Tilly
maar de top van de cursus is af en bestaat uit 3 borders, de eerste is vrij simpel, eerst de zijkanten en daarna de bovenkant een rand van 2 inch. De 2e border is een checkerboard van 4 inch, was even puzzelen, maar is ook gelukt, en de 3e border moet met een y-naad in de hoeken, dan moet je wel heel erg lang nadenken hoe de liniaal gehouden moet worden, maar het is gelukt om een 45 graden-hoek te maken en ziehier het resultaat.
Last week there were no messages, it was beautiful weather so was gong to walk, 4 years after a knee operation finally could walk for 1,5 hour.
But the top of the quilt has been finished, had to make 3 borders 1st one was a butted one of 2 inch, the second a checkerboard of 4 inch and the last one has been mitered.
It took a while to realise how to handle the ruler for the 45 degrees, but finally everything was ok.
So can bat the top and going to quilt.
Have a nice day/ fijne dag vandaag!
Tilly
Nou het resultaat is prachtig!
BeantwoordenVerwijderenGroeten Miny
It is looking good, I love the colors.
BeantwoordenVerwijderenHij is geweldig geworden. En inderdaad het weer nodigt je wel uit om lekker buiten te zijn. Knap van je dat je nu al weer 1,5 uur loopt.
BeantwoordenVerwijderenGroet Tiny
Wat heb je een mooie kleur wandelschoenen. Daarmee is wandelen dubbel plezier. Je top is prachtig geworden. Lijkt me erg leuk om dat in een cursus te maken.
BeantwoordenVerwijderen