zondag 23 januari 2011

Brown Rooster

Haan nummer 4 is ook geappliqueerd,ziet er nog een beetje gekreukt uit, maar zodra de veren gestreken zijn ziet ook deze haan er weer perfekt uit.

Rooster no. 4 is also ready a bit wrinkled but after ironing he will be perfect.

 Busy with no 5, almost ready


Haan nummer 5 is op de helft, en schiet ook aardig op.


Ben op dit moment bezig om van computer te veranderen, kost een hoop extra tijd en denkwerk, het is weer even wennen eerst werkend met een Apple computer en nu weer terug naar windows, maar het gaat steeds beter, dit is mijn eerste berichtje op de windows desktop.


At this moment I am busy to change from computer, worked with an Apple and now back to a windows desktop. This is the first message in windows again.
            
                                                                    Ben weer terug naar de "quiltschool" , het eerste projekt van dit jaar wordt  een Bargello maken. De cursus bestaat uit 4 verschillende ontwerpen, en dit is de eerste, gebaseerd op seizoenen, deze wordt de lente. Je moet wel alle strips goed achterelkaar aan bewaren anders raak je hopeloos in de war.Dus ga zodadelijk  proberen alle stroken aanelkaar te zetten.

I am back to the "quilt-school"  , the first project of this year is how to create a bargello quilt.

We will make 4 quilts and this is the first design, called spring. You have to look carefully to the strips  so the are in the right posistion, for this quilt need 21 bargello strips. Will  show the results .


Fijne zondag, Nice sunday!
Tilly

1 opmerking:

  1. Je veestapel groeit gestaag zie ik, het zijn mooie beesten, en hebben schitterende kleuren :)
    Succes met je Bargello.
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen