Haan nummer 4 is ook geappliqueerd,ziet er nog een beetje gekreukt uit, maar zodra de veren gestreken zijn ziet ook deze haan er weer perfekt uit.
Rooster no. 4 is also ready a bit wrinkled but after ironing he will be perfect.
Busy with no 5, almost ready
Haan nummer 5 is op de helft, en schiet ook aardig op.
Ben op dit moment bezig om van computer te veranderen, kost een hoop extra tijd en denkwerk, het is weer even wennen eerst werkend met een Apple computer en nu weer terug naar windows, maar het gaat steeds beter, dit is mijn eerste berichtje op de windows desktop.
At this moment I am busy to change from computer, worked with an Apple and now back to a windows desktop. This is the first message in windows again.
Fijne zondag, Nice sunday!
Tilly
Rooster no. 4 is also ready a bit wrinkled but after ironing he will be perfect.
Busy with no 5, almost ready
Haan nummer 5 is op de helft, en schiet ook aardig op.
Ben op dit moment bezig om van computer te veranderen, kost een hoop extra tijd en denkwerk, het is weer even wennen eerst werkend met een Apple computer en nu weer terug naar windows, maar het gaat steeds beter, dit is mijn eerste berichtje op de windows desktop.
At this moment I am busy to change from computer, worked with an Apple and now back to a windows desktop. This is the first message in windows again.
Ben weer terug naar de "quiltschool" , het eerste projekt van dit jaar wordt een Bargello maken. De cursus bestaat uit 4 verschillende ontwerpen, en dit is de eerste, gebaseerd op seizoenen, deze wordt de lente. Je moet wel alle strips goed achterelkaar aan bewaren anders raak je hopeloos in de war.Dus ga zodadelijk proberen alle stroken aanelkaar te zetten.
I am back to the "quilt-school" , the first project of this year is how to create a bargello quilt.
We will make 4 quilts and this is the first design, called spring. You have to look carefully to the strips so the are in the right posistion, for this quilt need 21 bargello strips. Will show the results .
Tilly
Je veestapel groeit gestaag zie ik, het zijn mooie beesten, en hebben schitterende kleuren :)
BeantwoordenVerwijderenSucces met je Bargello.
Groeten Tiny